האתר מיועד למחיר למשתכן בלבד

אודות הפרויקט

לצפייה במלאי הדירות פרויקט טורקיז לחץ כאן
חזרה לעמוד הפרויקטים

הבית שתמיד רציתם, עכשיו בהישג ידכם

ברצועת החוף של קיסריה ,קו ראשון לחוף ים בתולי , שוכן לו גן העדן כוכב המפרץ .קומפלקס מגורים ייחודי של 13  בנייני בוטיק בעצוב אדריכלי מוקפד, משקיפים לנוף הים הצלול ממערב ושמורת טבע קסומה מצפון.

להיות בבית להרגיש בחופשה

הפרויקט הייחודי נמצא במיקום נדיר ביותר כשמצדו המערבי חוץ מהיום תמצאו שדרת בתי קפה מסעדות וקניות.

מצפון שמורת הטבע נחל תנינים, בית הספר לגלישה הגדול בארץ והמקום הקסום ביותר שתמצאו מתחת לבית חלומותיכם, כפר הדייגים הסמוך.

הפרויקט מרוחק מהמולת העיר אך עדיין נמצא במרכז הארץ, פחות מחצי שעה לתל אביב וחיפה, קרוב למרכזי הקניות הגדולים, תחבורה ציבורית ולתחנת הרכבת קיסריה.

בחזון התכנית, השכונה החדשה תהווה חזית הים החדשה של הישוב ותאפשר לחבר ולהנגיש אליו את החוף ומגיעה עד כ -100 מטרים מקו המים.

המטרה היא לבסס שכונת מגורים שוקקת ובאיכות חיים גבוה המתבססת על תיירות, פעילויות פנאי, מרחבים ציבוריים ורשת מבני ציבור וחינוך חדשים.

מטרה נוספת היא להקים מוקדי תיירות ופנאי לאורך הטיילת מדרום לצפון. לשם כך, עתידים להיבנות כ- 200 חדרי אירוח בכפר נופש ובארבע מלוניות; וכ- 200 מיטות לקמפינג.

השכונה תהווה מוקד רב פעילויות לכל הישוב כולו ותהווה מקור פרנסה ותעסוקה לתושבי הישוב ולתיירות פנים וחוץ.

פרויקט טורקיז

שם המסלול: מחיר למשתכן

מידע מתוך אתר הדירה

מיקום הפרויקט

ג'סר א-זרקא, כ-14 אלף איש חיים בו, והם מתגוררים בצפיפות גדולה ב-2,400 בתים בלבד. במשך שנים לא יכול היה היישוב להתרחב ולהתפתח. מדרום הוא מוגבל בסוללת עפר גבוהה, המפרידה בינו לבין קיסריה; מצפון – בשמורת הטבע תל-תנינים ובריכות הדגים של קיבוץ מעגן מיכאל; ממזרח לו כביש החוף (כביש מספר 2); וממערב כ-183 דונם של קרקע לא מעובדת בבעלות המדינה, המפרידה בינו לבין חוף הים.

ביישוב אין אזור תעשייה או מוקדי מסחר, שיספקו לתושבים תעסוקה ופרנסה; התוכנית החדשה להרחבת היישוב, "תוכנית מפורטת ג'סר א-זרקא מערב", בהזמנת משרד התיירות והרשות למקרקעי ישראל (במקביל לתוכנית מתאר ליישוב הנמצאת בהכנה), ואמון עליה משרד האדריכלים תהל-לייטרסדורף.

הפרויקט יהווה את הסנונית הראשונה בפיתוח האזור על הים. בשלב השני יוקמו לצידו של הפרויקט מלון, שדרת מסחר וחדרי הארחה . הפרויקט יקום צפונית לחוף גולשים מוכרז בין היפים בישראל. מכל המגרשים סובבים ורואים ים או שצ"פים .

מפת המתחם

לתחנת הרכבת נהריה

5

דקות נסיעה

לכביש 89

7

דקות נסיעה

לכביש 6

6

דקות נסיעה

לכביש 4

5

דקות נסיעה

שבילי אופנים פנימים

אודת העיר נהריה

נהריה ממוקמת במחוז הצפוני של ישראל והיא הצפונית ביותר במישור החוף, ממוקמת על חוף הים ועל כביש 4, בין העיר עכו לבין ראש הנקרה. במרכז העיר זורם נחל געתון.
בשטח העיר שוכנים מספר אתרים ארכיאולוגיים המעידים על החיים במקום בתקופות קדומות, שרידי מקדש ,שרידי כביש רומאי, כנסייה ביזנטית וחורבת עתאים – בשכונת "גבעת כצנלסון".
תל נהריה – כולל שרידי מצודה וחומה. שוכן מדרום לנחל געתון קרוב לים.

העיר נהריה נחשבת בעיני רבים ל"בירת הגליל המערבי" כמו כן, ליעד תיירותי מבוקש מאוד.
בין היתר בזכות האתרים הייחודים שבעיר לדוגמת,
הגן הבוטני זואולוגי – המגדל מגוון גדול של בעלי חיים וצמחים מכל העולם.
נחל הגעתון – אשר עובר לרוחבה של העיר.
הטיילת על חוף ימהּ של העיר הכוללת מספר רב של מסעדות ומקומות בילוי.
טיולים בכרכרות עץ הרתומות לסוסים – הכרכרות נבנו בארצות הברית על ידי יצרן כרכרות מכת האיימיש.
היכל ספורט אולימפי חדש – מכיל כ-2000 מקומות ישיבה ומארח משחקים בינלאומיים, כנסים, הופעות ואירועים שונים.
גלריית "מרכז הקצה" ומגדל המים שבו גלריה המופעלת על ידי העירייה.
תחנת הרכבת נהריה – תחנת הרכבת הפעילה הצפונית ביותר בישראל.
פינגווין – בית קפה ומסעדה הפועלים מימיה הראשונים של העיר.
מפעל זוגלובק – פועל בעיר משנת 1937.
מפעלי שטראוס – החלו את דרכם בנהריה, אך לא נמצאים כיום בעיר
קניונים רחבי ידיים ועוד..

אודות שכונת יצחק שמיר

בואו לחיות בשכונה המרגשת ביותר בנהריה ״קרית יצחק שמיר״ – השכונה המתוכננת מ-א' ועד ת' על מנת להעניק למשפחה איכות חיים מושלמת הכוללת שפע פארקים ירוקים ופינות משחק, מוסדות חינוך איכותיים ומרכזי קניות ממש מתחת לבית.

מן העיתונות

מוקד תעסוקה ותיירות:
כך תיראה נהריה ב-2030

אושרה תוכנית המתאר העתידית של נהריה: 8,000 דירות, מרינה חדשה, הרחבת בית החולים ואזור תעסוקה גדול. בעוד כעשור, האוכלוסייה בעיר עתידה לעמוד על כ-75 אלף תושבים

לכתבה המלאה

מפת מתחם אינטרקטיבית של שכונת יצחק שמיר

מפה אינטרקטיבית – יש לגעת באיקונים ובסימונים במעבר עכבר

דגמי הבניינים

6 בניינים יבנו עם הפנים לשצ"פ ולשמורת טבע (דגם B)

7 בניינים ייבנו עם הפנים לים (דגם A)

13 מגרשים

29 במסגרת שוק חופשי

62 במסגרת מחיר למשתכן

91 יחידות דיור

העיצוב

הפרויקט מתוכנן עם חלונות הצללה לשמש לניצול ובידוד תאורת היום. הפרויקט יוקם על רחובות הולנדיים המייצרים אווירת כפר נופש. כמו כן הפרויקט תוכנן תוך הקפדה על כללי נגישות לנכים ככל הניתן. כך לדוגמה לכל בניין 7 חניות, החניות בפרויקט עיליות בלבד ללא קומת מרתף.

מצב תכנוני

התוכנית מתפרשת בשטח הקרקע החקלאית הלא מעובדת שממערב לג'סר ומגיעה עד כ-100 מטרים מקו החוף. היא כוללת סך הכל כ-520 יחידות דיור (בצפיפות של עשר יחידות דיור לדונם); כ-200 חדרי אירוח בכפר נופש ובארבע מלוניות; וכ-200 מיטות לקמפינג. היא גם מגדירה כ-6.5 דונמים של שטחים למבני ציבור, ובהם גני ילדים ומבני דת, ועוד כ-30 דונמים של שטח ציבורי פתוח. "בין שני מוקדי התיירות החדשים המתוכננים בצפון השטח ובדרומו", אומר האדריכל אוהד בן דיין, שותף במשרד המתכנן, "יש ציר טיילת, ולאורכה מבני תיירות קטנים ונקודות מסחר".

בשלב הראשון מתוכננת לקום, בחלקו הצפוני של השטח, סמוך לברכות הדגים של מעגן מיכאל, שכונת מגורים בת 156 יחידות דיור, שייבנו כשורות של בתי מגורים, עם כיווני אוויר "ירוקים" (ציר צפון-דרום), וביניהם שטח ציבורי פתוח, שבו ימוקמו מבני הציבור הקהילתיים. גובה בתי המגורים יגיע ל-14 מטרים, ובהשוואה לממוצע הארצי, הדירות יהיו עצומות – שטחן ינוע בין 140 ל-180 מטרים רבועים. גרמי המדרגות בבנייני המגורים ישרתו רק ארבע דירות ואל דירות הגן יובילו כניסות נפרדות

באזור הזה יקומו, בשלב הראשון, גם מרכז לחינוך ימי, מרכז מבקרים (סמוך לשמורת הטבע), שוק איכרים, גן אירועים, שטחי מסחר ושלוש מלוניות עם 72 חדרים. יוזמי התוכנית מקווים שהמלוניות יוכלו להיות מופעלות על ידי התושבים, כמקור פרנסה חדש. כפר הדייגים המוזנח שעל החוף ישוקם, ויימצא פתרון להסדרת הבעלויות והקניין בו.

בחלק הדרום-מערבי של שטח התוכנית, מול חוף הים המוכרז, יקום בשלב הזה כפר נופש עם 115 יחידות אירוח; ויסלל כביש שיוביל (ממחלף חדש שהוגדר בתוכנית המתאר החדשה ליישוב) אל הים.

בשלב השני תיבנה, במרכז השטח המתוכנן, שכונה נוספת, בת 174 יחידות דיור, במתכונת זהה לשכונה שבשלב הראשון.

הרחובות בשתי שכונות המגורים מתוכננים כרחובות קטנים של "אבן משתלבת", שישרתו רק באי השכונות, ולא את הנופשים במוקדי התיירות. בחלקו המערבי של האזור הזה מתוכננים גם שטחי מסחר ומלונית אחת (עם 11 עד 24 חדרים).

בשלב השלישי תיבנה בחלקו הדרומי-מזרחי של השטח שכונת מגורים בת 192 יחידות דיור, המיועדת לצעירים. היא תיבנה בצפיפות גבוהה יותר מאשר השכונות האחרות; הבניינים בה יהיו בני ארבע קומות, והדירות בשטח 80 מטרים רבועים בלבד. גם כאן ייבנו מבני ציבור ושטחי מסחר.

סיור וירטואלי בדירת 3 חדרים
סיור וירטואלי בדירת 4 חדרים
סיור וירטואלי בדירת 5 חדרים

גלריה הדמיות

התקדמות הפרויקט

הורדת מסמכים משפטיים

דף היתר 30
להורדה
דף היתר 31
להורדה
דף היתר 32
להורדה
דף היתר 37
להורדה
דף היתר 38
להורדה
דף היתר 39
להורדה
דף היתר 40
להורדה
הסכם מכר
להורדה
טבלת הצמדות
להורדה
ג'4 מאושר
להורדה
מחירון
להורדה
מפרט מכר
להורדה
טופס הרשמה
להורדה
ייפוי כוח נוטריוני – לבחירת דירה במקום הרוכש
להורדה
ייפוי כוח בלתי חוזר נוטריוני – להסמיך מורשה לחתימת חוזה במקום הרוכש
להורדה
ייפוי כוח לבחירת דירה
להורדה
נספח שינויים – תיקון חוק המכר דירות
להורדה

הורדת תוכניות קומה

דגם A צפון
להורדה
דגם A דרום
להורדה
דגם AM צפון
להורדה
דגם AM דרום
להורדה

יום עיון מקוון 9/8/2022

מצגת יום עיון
להורדה

פרויקטים נוספים